Öncelikle merhaba arkadaşlar bu zamana kadar onlarca doğum hikayesi okudum burada sıra bana gelecek mi diye hep hayal kurdum. Rabbime çok şükür sıra bana da geldi hatta geçti 😅.
Gebeliğimin başından beri hep bir sorunla karşılaştım ilk haftalar rahim içi kanamam oldu, tam geçti derken bebeğimin eşinin aşağıda olduğunu öğrendim birkaç hafta da böyle geçti derken sonunda bu sorunu da hallettik.
Herşey yoluna girmişken bebeğimde gelişim geriliği başladı ve bu maalesef ki doğuma kadar devam etti bebeğim hep 1 hafta 10 gün kadar haftasına göre geri geldi. Son haftalar her hafta kontrole gidiyordum. 38.haftanın içindeyken karın çevresinin artık 4 hafta geriden gelmesi ve hareketlerinin azalması üzerine doktorum riske atmamak için doğumu başlatmak istedi, bende ilk gebeliğimin verdiği korku ile kabul ettim. İlk önce 5 saat suni sancı verildi ama ne yazık ki sıfır açıklık ile yatışım olduğu için parmak ucunu geçmedi açıklığım. Daha sonra odaya alındım ve alttan fitil ile ilerleme kararı alındı. Fitil konuldu ve saatler geçmeye başladı. Fitil akşam 7 buçuk gibi konuşmuştu. Saatler geçse de maalesef hiç açıklığım olmadı 😔 normal doğum ümidimi yitirmeye başlamıştım ki gece 4 gece sancılarım arttı ve nişanım ardından da suyum geldi. Asıl iş bundan sorması başladı benim sancılarım 5 dk 1 dk düşmeye başladı. Ebeye artık beni sezeryana alın diye yalvarıyordum😅 sabah 7 buçukta ebe son kez kontrol etti açıklığım hiç yoksa yine sezeryana alınacaktım ki 7 cm olmuş 😅 ben şok oldum tabiki de. Hemen doğumhaneye alındım bir süre ıkınma ile bal oğlum dünyaya geldi. Ama ne yazık ki karın çevresindeki gerilemeden ve 16 saat sancı çekmem yüzünden bebeğim küveze alındı ve 10 gün yattı 😔 bu 10 gün benim için hiç geçmeyecek gibi geldi evladımdam ayrı kalmak çok zoruma gitti. Neyseki ki o günler geride kaldı miniğim 1 aylık oldu bile 💙. Sormak istediğiniz sorular varsa seve seve cevab veririm. Bu arada oğlum 2800 gr 48 cm doğdu 🌸