Nilaryamoms Hanimlar merhaba 19 20 temmuz da zeynep kamil hastahanesinde sezeryam ile dogum yapicam hastahane hakkinda hic bilgim yok odalar nasil yakin dönemde kalan yatan varsa paylasir ise cok sevinicem
Zeynepa04 Nilaryamoms ben İlk sezeryan orda oldum çok memnun kaldım şuan 31 haftalık hamileyim orda kontrollerim ilgi alaka gayet iyi odam tek kişilik ti hasta bakıcı hemşire doktor geyet iyiler di çekinmeyin sormak istediğiniz soruları rahat ca sorun bu kadar bide kaçıncı haftada sezeryan günü verdiler ve korona testi yapıyor larmi tesetten korkuyorum daa🙄
Yamacin-Annesi Nilaryamoms bende muayene için oraya gidiyorum memnunum şimdilik siz hangi doktora gidiyorsunuz
Leselis Nilaryamoms 19 Haziran da normal doğum yaptım dogumhanede bı kaç saat gözetim altinda tutulup odaya geçtim odam 2 kişilikti refekatci olarak annem kaldı eşim de istediği zaman girip çıkabildi ben çok memnun kaldım
busra1997alpaslan2021 Zeynepa04 devlet hastanesinde sadece bayan refakatçi kaldığını duydum ben eşim kalsin diye sırf özel seçtim
Nilaryamoms Zeynepa04 39+0 yada +1 olucam daha erken olmaz dediler bayram haftasi diye 38 de olabilirmi dedim ne kadar gec okadar iyi dedi nazan tarhan ve erbil cakara gidiyorum hanginde randevu bulursam bende basindan beri oraya gidiyorum memnunum bi sıkıntım olmadi odalar insallah tek kisiliktir
Zeynepa04 busra1997alpaslan2021 doğru ama sezeryan oldugun için eşimden çok annem daha iyi bilir dye annem olcak refekatci arti inan devlet falan diyolar ama annem ile esim hep vardiyalı geldiler esimi annemden cok gördün arti benim dikisim patlamisti 5 gün yattim esimde gayet rahat geldi girti hic sıkıntı yaşamadım
Zeynepa04 Yamacin-Annesi sizin doktor kim ben iki kisiye gidiyorum ikisinden cok memnunum evrim bostancı ve ayse doğru
Nilaryamoms Yamacin-Annesi nazan tarhan ve erbil cakara gidiyorum hanginde randevu bulursam ancak nazan hanim daha sicak tatli geliyor erbil beyi pek görmüyorum cogunlukla asistan oluyor ama onlarda herseye dikkat ediyorlar
Nilaryamoms Leselis ayy cok tesekkur ederim valla esim girebilirmo vs diye cok endiseliydim peki tek kisilik varmiydi oda rahatmiydiniz kac gun kaldiniz
busra1997alpaslan2021 Nilaryamoms erbil beyin özel kliniği var canım ben oraya gittim iki hafta önce suanda izinde
Leselis Nilaryamoms 1 gece kaldım normal doğum da böyle sezeryan da bilmiyorum tek kişilik odalar da var diye duydum ama bize öyle bir şey sunmadilar ücretli olabilir önceden bilgi alın çok rahattım doktorlar ebeler yemek dagitanlar bile çok ilgiliydi
Leselis Zeynepa04 Valla ben daha önce çok oldum sadece midemi bulandirdi ama doğumdan önce yapılanı hissetmedim sancidsn herhalde ya da eli mi hafifti artık :)
Nilaryamoms Leselis guvenliklerden tanidik var dedi esim pazartesi gidince bi konusucak bakalim tek kisilik oda icin
Nilaryamoms Leselis sezeryanda sanirim 2 gun kalinir diye dusunuyoru. Evde bi kizim daha var insallah 3 falan kalmiyoruzdur