Ben de migren hastasiyim…
Ve gunler suren agrilarim oluyor…
Mentol tasiyla anlimi ve sakakalarimi ovaliyorum…
Nane yagi kullaniyorum…
Tulbentle basimi sariyorum…
Evdeyim, simdilik mecburi bi sorumlulugum yok, basit agrikesiciler zarar vermedigini bildigim halde, agri kesici kullanmak istemiyorum
Mumkun oldugu kadar bebegimi dogal surecle tasimak istiyorum😅 bu gun yine agrim basladi, bakalim kac gun devam edecek😆