Sumc Aslında şöyle. Ben covid olduğum için ayrı serviste yattım. Ameliyathane ekibi servis hemşireleri mükemmeldi. Ameliyathane ekibi özellikle şarkılar türküler hiç yabancılık çekmedim çok eğlenceliler. Sonda evet uyuştuktan sonra takılıyor hissetmiyorsunuz bende çok korkuyordum ama boşa korkmuşum 😀 Ben sadece o gün nöbetçi olan çocuk doktorundan memnun kalmadım şikayette de bulundum adı Zeynep gizem. Hiç bir şekilde gelip bilgi vermedi bana bebeğimin sağlığı ile ilgili ki 6 saat yoğun bakımda kaldı. Hiç mama takviyesi yapmamışlar aç kalmış çocuk onlar yüzünden sarılık oldu . Maalesef doğuma girecek çocuk doktorunu seçemiyoruz hiç bir hastanede keşke seçebilsek 😞 ama diğer konularda çok memnun kaldım