Dua35 Merhaba,ikinci kez Mastit oldum ve ateşim 40 lara dayandı bu yüzden ikinci kez antibiyotik tedavisine başladık bu durumu yaşayan var mı bebeğe her hangi bir zararı oldu mu endişe ediyorum