Hanımlar 38+5 oldum sabah yemekten sonra kasık ağrım var die progestan aldım içtim(adet ağrısı gibi) sırtıma belime de vuruyo ağrısı geçmedi 30 dakka önce felan fitil olaraktan progestan aldım halen ağrım var aşırı şiddetli değil ama yinede var yanı sizce ne yapmalıyım doktorum agrin olunca al demişti aldm fakat geçmedi