Deryaerbil Kızlar selamlar , karnımda baskı gibi bir şey hissetmiyorum normal mi sizce ??? Ve hafif agrışar oluyor normal mi ???
miniko_2308 Deryaerbil rahimde gaz birikintisi gibi bir baskı mı acaba? Sanki orada ağırlık varmış gibi yani
H_myra1 Deryaerbil ayaga kaşktıgınzda yada ani hareket yaptıgınzda karnınıza giren batma hissi normal burda okumuştum hergün farklı bilgilendirme oluyor ya bebek le ilgili bende de oluyor du ama şuan yok