Dunyabebek ben etfalfe yaptırmıştım, sonuçlar normalde laboratuvardan alınıyormuş tam o hafta değişiklik olmuş artık dr a gidiyormuş direkt. Ama ben laboratuvardan rica ettim sistemden açtı, bende telefonla fotoğrafını çektim. Yakınsa bide böyle dene istersen yardımcı olurlar belki.