Rozerrin yemek pek değilde pasta falan işlerine düştüm ben bu ara yemek yiyorum ekşime hazımsızlık oluyo migdede bide yiyince çabuk doyuyorum eşim hani ne yedinki diyo 😀bı kaç lokmada yiksniyorum bu aralarda kasık ağrılarım daha çok olmaya başladı vajinam bile ağrıyor yatıp kalkinca dogrulamiyorum üstüne oturamiyorum sizinde öyle oluyomu bide bebek hareket yavaşladı çok oynamiyo