Halidebilbik Kızlar sabah uyandığından beridir karnımda şiddetli bir ağrı var bu haftalarda normal mi yoksa hastahaneye gideyim mi daha önce bir kürtajım var 17+4 deyiz lütfen cvp verirmisiniz ? 🙏
Portakalgeliyor Halidebilbik hiç bir ağrı ve kanama normal değildir lütfen doktorunuza bildirin :) yanlış yönlendirme olmasın ..
Senmerve Halidebilbik hamilelik boyunca karin agrilari olur ama bu sizi asiri rahatsiz edecek kadar agriyosa ve dinlendiginizdede gecmiyorsa doktora gidilmeli her karin agrisi basit agrilar olmaya bilir kimisi artik buyuyor yerlesme agrisi falan filan diyebilir ama bence doktora gidin bizim burda dediklerimiz bi tahmin en iyisini doktor bilir
Kiziltan Bende 16+6 yım bende de belimde ve karnımda ağrı var 2 gündür doktor fitil verdi sende bence doktoruna söyle
Halidebilbik Senmerve doktorun bana verdiği vitamin ilaçlarından olmuş karın ağrısının üstüne bide defalarca kustum ama şu an daha iyiyim karnımın ağrısı geçti sadece o ilaçları daha yemeyecem 😞
Halidebilbik Senmerve ne olur ne olmaz yinede gittim hastahaneye bi sıkıntı yok bebek gayet iyi sadece ilaçlar sana ağır gelmiş bırak kullanma iyi beslen ve dinlen dedi 🥰