Edibeda
50,5 ile hamile kaldım şuanda 52 kiloyum ☺️
Doktor kilomun çok iyi olduğunu söyledi bebeğimde kilo alıyor gelişimi şükür iyi.. Son haftalarda kilo alımı daha çok oluyormuş.
Bebeğiniz iyiyse ve gelişimi güzelse kilo almıyorum diye endişe etmeyin.