Sol bacak kasık ağrısı ile gittim 3 gün boyunca yuruyemedim yorgunluk sandım. Gittiğimde 2-3 cm açıklık ve bebek geliyo diye yatisim yapıldı. 2 gece kaldık. 2.gecenin sonunda makatta baskı ve sol bacak uyuşması hissettiğim için gece nöbetçi doktor bakmaya geldi muayene etti enfeksiyon zaten vardı akıntım cokmus ve mantar varmış mantarı bilmiyodum şok oldum ve çatı çok dar dendi. İlaçlarla açılma durdu zaten değişiklik yoktu ve ağrılarım gitmişti kuş gibi oldum. Anlamadığım şey 3 gün çektiğim ağrı sanciymis 2-3 olmuş açılma ve çatı darlığı deniliyor yani kendi doktorum doğum zamanı ölçümlerle karar vricez ona dedide sancın başlaması çatının darlığı ilişki şeyler mi tahmin edemiyorum doğum şekli ne olur. Şu an evdeyim ve dinleniyorum en azından 35haftaua kadar tutmaya çalışalım dedi doktor kilosu 2200. Ne düşünüyorsunuz ben anlamadım bir şey sadece zorlu bir hamilelik sureci oldu ve çok yorgunum. Bebekte su an baş aşağı duruyormuş