Hanımlar salı günü 39+2 de yani sezerysn olacağım inşallah.
Ama işlemleri yapamadık haftasonu girince.pazartesi daha tahlillerde bakılıp salı günü için ameliyat saati belirlenecek.
Geceden beri ishal oldum bı kaç defa sabahtandir da belimde cikmayan ağrılar var ara ara şiddeti artıyor pek düzenli sayılmaz ufak ufak adet sancısı gibi yokluyor karnımda.
Doğum yakın mıdır 2 gün daha bekler mi bu şekilde ne olacak dinleniyorum ayağa pek kalkmiyorum ama gelirse ne yaparım hastaneye de gidemeyiz doktorla da yeni tanıştık devlete de gitmek istemiyorum o an ki telaşla