NurKaradmn Kızlar bebeğim aşırı aşağıda 32+4 hamileyim doktor 27 den beri erken doğum olabilir diyor dünde sancı ile gittim bebek aşağı biraz daha inmiş ama açılma hiç yok ne zaman olur açılma olması için ne zaman ne yapılır?
Seliminannesi NurKaradmn hurma yemek merdiven inip cikmak squatta iyi geliyor diye duymustum ben. Birde comelerek yurumeye calis demislerdi bana.