Arkadaşlar 17+3 gebeyim birkaç gün önce büyük tuvalete çıktığımda ıkınmakla birlikte yoğun kanamam geldi doktora gittiğimde araştırma hastanesinde progestan iğne ve hap verdiler her gün iğneyi kullanacağım hapını da iki kez fitil olarak kullanacağım falat içim rahat etmedi özel hastaneye gittim bir gün sonra o da bana proluton iğne yazdı olayın şaşkınlığı mı korkusu mu bilemedim benim kafam karıştı aynı gün hem progestan iğne hem proluton iğne mi olacağım bu durumda olan var mı yardımcı olur musunuz? kanamalarım sadece bğyğk tuvalete çıktığımda geliyor çok korkuyorum bu düşüklerden sonraki üçüncü gebeliğim yaşayanlar yzarsa sevinirim