zehranurr Kızlar 29 haftalık hamileyim ağzımın tadı zehir gibi resmen çok sinir bozucu bi hal almaya başladı artık. Devamlı düzelsin diye bir şeyler atıştırıyorum ama yok anlık düzeliyor sonra yine zehir gibi. Var mı böyle olan? Ne yaptınız çözüm için?
aycanasel zehranurr 38 haftadan bildiriyorum,geçmiyor 🤦🏻♀️ günde 5 -6 sefer dis fircaliyorum,listerine ile gargara yapıyorum bir türlü geçiremedim.
gulin-35 zehranurr benımde aynı ne yesem gecmıyor yedıgım hıcbıseyden zevk almıyorum annemın yemeklerı cok guzel olur kadını bıle delırttım sureklı kokuyor gıbı gelıyor tadı yok agzımın
muallimehanimmom5 zehranurr bu başlığı ben açacaktım 20. Haftaya gireceğim ilk hamileliği öğrendiğimden beri ağzımın içi zehir ya yemek yerken anlık geçiyor bitince hemen ağzımın içi zehir 🤦🏻♀️ Ve üstüne bu zehir tad bulantıda yapıyor hiç ağzımın tadı yok ben neler denedim hiçbir çare bulmadım🙄😩😔