ANT19- Haftası benden ilerde olan kaldı mı acaba bilmiyorum ama kendime moral arıyorum. Bugün 40+0 oldum tam bir haftadır annem babam ve kardeşim yanımda kayseriden Gaziantep e geldiler doğum bekliyoruz. Her sabah annem soruyor nasılsın diye Sancı var demeyi o kadar istiyorum ki ama yok. Artık babamdan annemden utanıyorum burası da çok sıcak bunalıyorlar. Ne yapayım bilmiyorum Akşamları yürüyüş hurma ev temizliği yapıyorum sancı açılma yok Lütfen dua edin sancım açılmam olsun Sürekli ağlamak üzereyim
Momy01 ANT19- canım inşallah zamanında saglıkla gelsin ama 42 de gelen bile olmus bence bol bol ılık su ile duş al ve sguat yap doktorlar bile onu öneriyor sguat ve merdiven çık bol bol
beysenyil ANT19- hangi hastaneye gidiyorsun canım Antep de ? Benim de cuma günü 40 haftalık olacak, yaşam hastanesinde doktorum kendiliğinden belirti olmazsa suni ile başlatacağız doğumu dedi. Bugünlerde bel ağrısı var hiç geçmiyor ve bugünden itibaren de karnıma kasılmalar oluyor .. benim ailemde Konya dan geliyorlar bugün doğum için umarım en yakın zaman da olur çünkü Antep sıcağı dayanılacak gibi değil 🤦🏻♀️
ANT19- beysenyil canım ben Antep nizipteyim adn hastanesine gidiyorum Benim doktorum da en fazla 1 hafta bekleyip ya suniyle yada sezaryenle alacak inşallah birkaç güne gelir birbirimize dua edelim senin anne baban daha gelmedi mi Bende keşke acele etmeseydim
beysenyil ANT19- bugün geliyorlar canım yoldalar 🙈 Nizip sıcağı Antep merkeze göre daha çok 🙄 Allah yardımcın olsun inşallah hemen tek avazda kurtulursun canım 💙
ANT19- beysenyil maşallah hayırla gelsinler inşallah canım Benim oğlan gibi bekletmez seninki de inşallah hemen doğar seni strese sokmaz
Ahsenleyl Benim de haftaya 40 haftam dolacak,hiçbirşeyim yok ama ne ağrı ne sancı ne açılma😔doktor suni deneriz eğer olmazsa sezeryan dedi,inşallah kendiliğinden gelirler
Mrymm93 ANT19- egzersiz yapin merdiven inin cikin insallah sanciniz acilmaniz olur hersey yolunda gider saglikla bi nefeste kucaginiza alirsiniz 🤲🌸
ANT19- Mrymm93 Allah razı olsun canım duaların için İnşallah hepimiz miniklerimizi kolaylıkla kucağımıza alırız
Linam6868 ANT19- Bende sizinle aynıyım arada çok hafif adet ağrısı gibi oluyor gciyor bugun 40 haftalık olduk sağlıkla kucağımıza alalım insaAllah erkek mi kız mı sizin ki
ANT19- Linam6868 erkek canım Benimde anlık olarak belime bıçak saplanır gibi oluyor başka bir şey yok İnşallah hayırlısıyla birkaç gün içinde doğururuz😌🥰