Doğum mu başladı nasıl yani? Herkesin farklı, ilaç ve istirahatle sağlıklı zamanında doğum yapan çok kişi var, benim 27 mm idi 21. Haftada ilaç ve istirahat uyguluyorum 30. Haftadayım şükür sürekli kontrole gidiyorum, gerileme yok ama ilerleme de olmadı bende