Merhaba bayanlar pazartesi günü inşaAllah oğlumu kucağıma alacağım🥰 isteğe bağlı sezeryan olacağım panik atağım var normal doğumdan cok korkuyorum tansiyonum çıkıyor 😅 bugün çatı muayenesi oldum canım cok fazla yandı kendimi kasmaktan inanılmaz kastım. Ve vazgeçtim bu yüzden. Sezeryan olan bayanlar nasıl geçti süreciniz? Memnun musunuz?🥰