butterfly_ kızlar ııı yanlış okumuşum. Pardon 😇🤭 kullandığın renkler unısex olduğu için yadırgamadım da. Evet 2. Ve 3. Linkte şifonyeri gördüm. Oda güzel olmuş. Hatta tek renk olsa daha hoş olurmuş sanki. Yada tek çekmece renkli olsaydı. Daha büyük gözükürdü, oda da daha aydınlık dururdu. Ama çok şık ve kullanışlı. 💐