Sumus Arkadaşlar bugün karın ağrısı ile ilgili post açmıştım kimse cevap vermedi sabah suyum geldi hastaneye tam açık gitmişim 20 dk da doğum yaptım k bebegim yoğun bakımda Allah rizasi için bebeğime dua eder misiniz lütfen 🙏 🙏
Mumyy Sumus ilk doğumum 36+5 te olmuştu kuveze girmemişti sizinki de inşallah en fazla 1 hafta kalır ne güzel kolay doğum olmuş olumsuz düşünmeyin hayırlı olsun bebeginiz
Haticebt Sumus bir an önce bebeğinizle birlikte evinize sağ selamet gidersiniz inşallah.. güle güle güzel günlere büyütün yavruyu
Matmazel_ EderiZ inşallah, Rabbim Şafi ismiyle şifa versin korkma hiç bişey olmaz inşallah, 26-27 haftalık bebekler bile yaşıyor komşumda 36 da doğurdu turp gibi çıktı hastaneden maşallah
-derya-anne- Sumus Rabbim tez vakitte kavuştursun canım inşaallah en kısa zamanda çıkarda kucağına alırsın bebeğini
Gunes_84 Sumus Rabbim biran önce kavuştursun inşallah 🙏🏼 içinizi ferah tutun. 800 gr doğup yaşayan onca bebek var aklınıza kötü bişey getirmeyin. Sağsalim kavuş yavrunla inşallah 🙏🏼 ❤️