Kızlar ben hala en mantıklı neyi yapabilirim anlamadım… Bir sürü program var ve ben en çok whatshap mesajlarını merak ediyorum.. Bunun için ne yapmalıyım? Şifresinde hem rakamla hemde kendi parmak izi var… Şifreyi kendi koyuyor whatspına bile ama gizli gizli benim telimi karıştırıyor ve mutlaka Bi şeylere kızıyor üste çıkar gibi… Mesela geçen kargo istemiştim elbise aldım onun bilgilendirme mesajını görmüş ayrıca o günde düğüne gidiyorum gözüküp gelcem diyerek çıkan adam gece 1 buçukta gelmiş ve telimi karıştırıp öyle görmüş kargo istediğimi… Sabahta sen kaçta geldin hani erken gelecektin diyince pastaneye geçtik arkadaşlarla öyle gittik geçiktim diyor.. Biraz daha haliyle sitem edici konuşunca vay efendim sen niye kargo aldın diyor… Yani amacını inanınki anlamıyorum… Kendi giyimime varana kadar a dan z ye herşeyi mi kısıtlasın hatamı arasın sürekli ama ben onu sorgulamıyım yok böyle Bi dünya… Hadi teline şifre koydun whatshap ne alaka…niye şifre var burda diyince canım öyle istedi diyor… Afedersiniz ne zaman ihtiyacı olsa kuzuya dönüyor… Beynim yorgun düşünceli artık… Adım gibi biliyorum hissediyorum bişey saklıyor görmemi istemiyor… Daha önceleride öyleydi.. Bana yaptığı gittiği aldığı sattığı VS hiç bişey den bahsetmez paylaşmazdı o kadar nazik ve anlayışlı davranmama rağmen… Her şeyi en son ben duyardım.. Anne babasıyla paylaşabilir ama benden önce ablalaryla paylaşması veya arkadaşlarıyla bir şey yapınca onların eşlerinden tesedüfen duymam ne kadarda biliyormuş gibi davransamda beni hep yaraladı… Ve çıkmaza soktu… Bir zamanlar o nazik anlayışlı Altan alan herşeye pollyanna gibi yaklaşan ben gitti agresif her şeye bir cevap yapıştıran altta kalmayan kavgacı bir ben geldi… Benim evliliğmde yaşadıklarımı bilmediğiniz için haliyle bu davranışım sizlere tuhaf gelebilir… Saygı duyarım.sadece yardım istiyorum… Beni aldatıyor demiyorum ben sadece kanıt istiyorum o kadar.. Para pul VS içinde değil şimdiye kadar yaptığı eziyetleri dan dan yüzüne yapıştırmak için. Teşekkürler