Ipekeski Selamm kızlar 39 +1 haftalik olduk ne ağrı ne sancı ne bir belirti hiç bisey yok içerde yeri rahat kızımın heralde gelmek istemiyor 😊😁🤰
Martha Ipekeski 39+3 bugün bir ara kasılmalarımın dışında adet olacakmışım gibi ağrım oldu. Ağrıya sevinir mi insan😵 sonra geçti 😒
derinsart Ipekeski benm de hiç belirti yokken bir gece ansızın suyum sızdı ne ağrı ne sızı ne göbek aşağa düşmesi hicbisi yoktu aksamda gayet keyifliyken gece 4 de şıkır şıkır oldum😃bnce sizde de öle olabilir😂 bir gece ansızın gelebilirim der 😄
Minikmucizem12 Minnosunannesiii off bende hep o haftalari gorcekmisim gibi hissediyorum😂😂😂🤦🏻♀️cinsiyeti ne sizinkinin 😂😂
Linam6868 Martha Hahaha bende sizin gibiyim gerçekten de seviniyormus insan Rabbim saglikla kucağımıza almayı nasip etsin insaAllah🙂
Ipekeski derinsart heralde ansızın olucak dediğin gibi 😄 ay ben razıyım bian önce kavuşmak istiyorum kızıma 🥰
Ahsenleyl derinsart ayy umut oldunuz şuan bana😂çünkü ne bir belirtim var ne göbeğim aşağı düştü inşallah bizim de böyle ansızın olur🙏🏻
Ipekeski Hamilebirisi_ aynen valla bir belirti de gelmiyor benimde bazen belim ağrıyor sonra hemen geçiyor
Bittercikolata Ipekeski tam 39 haftalık olduk bende öyle stresim ki geç gelmesin yaaa. Bu hafta içi inşallah doğum olur 😣
Ipekeski Bittercikolata inşallah canım bende bu hafta doğsun istiyorum kendi sancilarimiz olur inşallah