Bade41 benim de geçen haftadan beri boynunda kordon var bir tur. Doktorum normal doğum için engel değil ama riskleri var artık dedi. Şöyleki ilk doğum olduğu için bebeğin kanala inmesini zorlaştırır, inerse de doğum kanalından çıkma süresini uzatır ki bu da oksijensizlik gibi bir durum ortaya çıkarabilir dedi. Benim dr baştan beri normal doğum yaparız diyordu hiç sezaryen dememişti ta ki boynunda kordonu görene kadar. Bu risklerden dolayı bebek uzun süre kalırsa nstde kalp atışları problemli olmaya başlarsa yukarıdan basarız olmadı alttan vakumla çekeriz dedi, kararı bana bıraktı .. Ben de bu kadar şeyi bilip rahat bir şekilde stressiz bir vajinal doğum yapamayacağımı biliyorum zaten bebeğim iyi mi diye sürekli kendimi yiyorum o yüzden direkt 25 temmuzda sezaryen istedim o gün hocamız hastanede nöbetçi olacağı için en azından sabaha kadar bir şey olursa bizi bilir müdahale etmesi kolay olur..