Beyzauly0 Kızlar hamilelik döneminizde basur sorunu yaşadınız mı kabızlıkdan dolayı tuvalete gitmek benim için bir ölüm çatlak bir türlü geçmiyor yaşayıpda iyileşen varmı
mrs_elisah Beyzauly0 doğumdan sonra lavmansız tuvalete çıkamadım 5 ay oldu 😪 en iyi ben bilirim çok geçmiş olsun
Nlfrylmz Beyzauly0 yok gitmedim muayene olma olayı beni biraz ürkütüyor mu diyim utanıyorum mu diyim anlayın işte 😁 Acıyı çekerim otururum diyorum 🤦🏼♀️
Gnlcngz ben dr a gittim bi krem verdi sadece. Sıcak su oturma banyosu ve krem. O da pek çözüm olmuyor açıkçası, biraz rahatlattı sadece..
MerveeP Çay ağacı yağı kullanın pecete yada pamuğa dökerek biraz yakıyor ama sonra baya sakinleştiriyor
gulin-35 Beyzauly0 herkeste olan bısey galıba kımı gorsem aynı durumda magnezı kalsıne dıye bı toz ıcıyorum doktoruna sor ıc kabızlıga ıyı gelıyor tabırı caızse porcoz gıbı sıyırıyor bagırsagı hemoroıde de ıyı geldı yanında da progtolog krem kullanıyorum