Alaz nasil sence diyorum haydar koyarim daha iyi diyor
yamac nasil diyorum parasutun varmi derler diyor
Ne desem bi kulp takiyor ne koyacaz diyorum covitcan koyalim diyor beni deli ediyor hic ciddiye almiyor
ha birde bizim adimiz ezanla baslar selayla bitermis o yüzden abuk subuk isim koymayacakmis sizin eslerde boylemi 😂 ben bu isimler olsun doye degilde sadece denk geldikce oneride bulunuyorum nasil diye oda ilgilensin dusunsun diye dogunca takvime bakariz diyor yaaa 🙈🙈🙈🙈