Kestanesekeri Selamlar herkese,ev tipi ana kucağı almaya karar verdik.Hiç bilmediğim bi ürün.Hangi markanın hangi ürününü beğeniyorsunuz fiyatları ile birlikte alabilir miyim tavsiyelerinizi?
Bir_abla Kestanesekeri en güzel 3 ü 4 moms babybjörn ve nuna dır canım diğerleir sonradan gelme 6 kg anca taşıyan çabuk arıza verebilen ürünler benim şimdi benğim olsa 2. Elden tertemiz bir 4 moms alırım max 2000 e sonra bebk 3. Ay da tutmaya başlıyor o sıra satarım babybjörn alırım 3 den 12 ye kadar alırım sonra onu da satar nuna alırım çünkü 60 kg ye kadar talıyor çocuk kitap okur yatar uyur her türlü öğkemmel bir şey
Bir_abla Kestanesekeri ama sen sıfır düğnüyırsan 4 moms 3 binlerde babybjörn 1500 küsürlerde nuna da 1000 lerde fiyatı sna uygun mu bikemem ama tek alacaksan babybjörn en iyisi hem dünyanın en pratik ana kucağı hem hafii hem bebk uyutu içinde ben bebğimde joie sansa (şuan 1600 civarı) kullandım ilk 5 ay güzel ama ne biliyim aşorı vakit geçirilmiyor sonrad ababybjörn aldım piniğe giderken bile görürdük efsane bişey
Kestanesekeri Bir_abla sizin yorumlarınızdan sonra baktım çok güzelmiş söylediğiniz marka ve ürünler insanın diğerlerine bakası gelmiyor 😊 ama bütçem kısıtlı biraz maximum 250 civarında 😊
Bir_abla Kestanesekeri vauva bondigo bu iki markanınkilere bak canım bunlar farklı 300 tl ye diğer türlü hepsi aynı öodel isteidini alabilrisşn ama ben olsam bondigonunkini alırdım
Medilifegun Kestanesekeri kizimda joie serina kullandım ben aldığımda 1100 tl filandi ama şuan ne kadar bilmiyorum
Kestanesekeri Bir_abla bındigoyu araştırdım çok güzel yorumlar var teşekkür ediyorum desteğiniz için 😊
Glcn22 Kestanesekeri benım hoşuma gitti zaten çok uzun süre yatmıcak içinde arkadaşım en pahalısından aldı şu otomatik sallananlardan 4. Aydan sonra koyamadı bebeği istemedi emeklemeye başladı maşallah erkende yürüdü 😂 hediye gelmişken değiştirmedim bende bondigoyu yorumlarıda gayet iyiydi
Ozlem23 Kestanesekeri sallanan birşey istiyosaniz en uzun süre kullanılanı alın derim ben bizde normal ana kucağı var e bebeğin kendi markasının gayet memnunum birde Chicco hug4in1 var onu sadece yatak olarak kullanıyorum şimdilik bakalım ilerde belki mama sandalyesi olur yada biraz oturunca onuda kullaniriz
Kestanesekeri Glcn22 bebek işleri çok masraflı bi de ev taşıyoruz masrafın dibi oluyor 😄 uygun fiyatlı bişey alayım dedim 😊
Glcn22 Kestanesekeri kesinlikle katılıyorum çok çok pahalı ürünlerde normal fiyatlı ürünlerde aynı işi görüyor bence 🤷🏻♀️