Ya 24 günlük bebeğim var gün içinde 2 kere falan 2 3 saat uyumuyor sürekli emmek istiyor ozamanda sütum azalıyor normakde akar kıyafetim falan ıslanır ama öyle yapınca azalıyor ne yapacağımı bilmiyorum nasil besleniyorsunuz bakinmak istiyor sonra tuvaletini yapıyor uyuyor anlayamadım sabahlari böyle olunca Kahvaltıda yapamıyorum kayinvalidem 11 de falan kalkıyor kızımda uyumuyo bana bi fikir verin normal mi böyle yapması acabaa sütum mu yetmiyor diyorum öyle olsa ağlar kilo alıyor mu ki diye düşünüp duruyorum 😢