Merhaba arkadaşlar benim ikinci seseryanim olucak doktor bana 37+1 haftalk hamilesn dedi sonea 35 haftaliksn dedi başka doktora gittim hicbisey demiyorlar Demir yetmezliği ve kansizmism ameliyata almıyorlar beni ilaç verdiler onları kullanmazsam almazlarmis neymiş ya bebek yada bana bişey olucakms bu durumu yaşıyan varmi çok agrilarim var yürüyemiyorum karnım baya buyudu 🙄🙄