Ya gerçekten artık hayret ediyorum. Doktorum ilaç verdi içmesem olmaz mı diye sorulan sorulara çok sinirleniyorum. Doktor size veya bebeğinize zarar verecek bi şey önermez burada soruyorsunuz da hangimiz tıbbi eğitim aldık neye güveniyorsunuz anlamıyorum. Doktor iç dediyse içilir şaka mısınız ya