Arkadaslar ben özel hastanede ilk muayene oldum acıkcası cokda guzeldı ne sıra bekledım ne de ilgisizlik gördum dogum paketi 7000 tl ama tek dogum ıcın anlasırsan 4500 tl biraz tuzlu geldı sanki bildiginiz daha uygun yer var mı yoksa normal mi bu ucretler hiç bilmiyorum