Merhaba hanımlar 36+3 haftalık hamileyim özellikle geceleri uyuyamıyorum karnımın alt tarafı ağrıyor ve sürekli tuvaletim varmış gibi hissediyorum sıcağın doğumu başlattığından haberim var ama ancak sıcağa yakın su tutunca hafifleyebiliyorum başına böyle birşey gelip çare bulan var mı? İki hafta sonraya sezaryen için gün verildi bekleyebilecek miyiz bilmiyorum