Kızlaaarr 36 haftama giriyorum.son bir haftadır arada gelen düzensiz sancılarım var nst girdim çok az çıktı sancım.doktorum normal dedi düzenli olmadığı sürece doğum başlamaz dedi.bu haftadan sonra doğumum kolay olsun diye hurma tüketmek etkili bir yöntem olur mu?her gün 1 saat yürüyorum bu haftadan sonra squat yapmaya başladım hurmanında etkisi olur mu acaba?