Kızlar merhaba günaydıııın🌸🌸🌸 bir sorum olucaktı size bu ara bu lavman denilen şeyi çok okuyorumda doğumdan hemen önce yapılıyormuş tamamen boşaltımı sağlamak için. Acaba planlı sezaryende yapılıyor mu? Sonuçta belli bir saat sonra yemek yemeyi bırakıyoruz.