39+2 deydim uyuyordum öğlen 12 30 gibi kadıklarımda adet ağrısı gibi ağrı başladı ama ciddiye almadım yatakta bir o tarafa bir bu tarafa dönüp uyumaya çalıştım ve saat öğlen 1 30 da kalktım lavaboya gittim ki kan boşaldı. Kaynanam bizde kalıyordu anne dedim doğum başlıyor sanırım sancılarım da 5 dk da bir gelmeye başladı sıcak duşa gireyim dedim eşim de işteydi aradım hemen gel doğum başlıyor dedim duşa girdim ama sancılar 5 dk da bir geliyordu neyse doktorumun kliniğine gittik ve açıklığıma falan bakıldı çocuk kanala güzel yerleşmiş doğum başlamış dedi ve yatışım yapıldı hastaneye geçildi ama sancılar çok sık ve şiddetliydi neyse hastanede yatışım yapıldıktan sonra alttan muayene yapıldı tekrar 2 cm açıklığım vardı ve 1 günü de bulabilir dedi doğum neyse beklemeye başladık saat 6 30 7 gibi akşam üzeri 1 dk da bir sancılar gelmeye başladı ve baya ağırdı sonra 30 saniye de bire düştü durulacak gibi dğeildi belimle kalçam arasında ki kemikler resmen kırılmıştı daha duramıyordum açıklığıma bakıldı 6 cm açıklığım olmuştu ama ben epidural istedim ve epidural yapıldı ayaklafım komple uyuşmuştu sancılar azalmıştı çatala alındım tekrar bakıldı rbe ıkın dedi sancın geldikçe ve ıkındım bebeğin saçlarını görüyorum dedi doktorum gelddi daha sonra ağrılardan epiduralin 2. Dozu da yapıldı ondan sonra doktorumunda karnıma bastırmasıyla 45 dk çatalda kaldıktan sonra doğumum gerçekleşti 3 tane estetik dikişim vardı epidurali almasaydım o da olmayacaktı . 🙃 sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz 15 günlük taze anneyim bir tane dünya tatlısı oğlum var 🧿👼