Nurcan3838 Bundan 3 gun once hafif kassigimda agri hissiyle uyandim ama onemsemedim cnku dha 36 haftaliktim. Dogmaz saniyordum. Gun gevtikce artmaya baslayan agrilarima birde ishal ve migde bulantisi eslik ediyordu. Neyse suphelenerek hastaneye gittim ve bisey olmdigini eve gitmem gerektigini soyledi o gunden birgun sonra agrilarim ve ishalim artmisdi hic bisey yiyemez hale gelmisdim. Gece 4 ve ben yatakdan asiri bibahriyla kalktm bekledim evde hareket ettim yattim kalktim ama gecmek bilmiyordu agri sabah saat 11 hastaneye gittigimde 5 cm acilmam la iceri aldilar daha sonra acilmam 10 cm olmusdu ama bebegim kafasi inmemisdi asil burda basladi butun sikintim.. suni sanci verdiler kendi sancimda vardi. Suyumu patlattilar ve beni masaya aldilar ikinmama ragmen bebek girmiyordu kanala birisi ustume cikti bastryor birisi eliyle bebegi cikarmaya calisiyor yine gelmedi indrdler odana gec dediler arka arkaya rahim incelitici igneler vurdular arka tarafdan fitil agizdan ilac verdiler ama halen gelmiyordu bebek . Bu sirada ikinmakdan ne dermanim ne halim kalmisdi. Surekli dogum esnasinda halsiz dusup bilinc kaybi yasiyordum. Aclikdan kan sekerim dusmusdu. Ama yasakdi bisey yemem. Hemsireler surekli mendille agzma su veriyorlardi 5 saat gecmisdi boyle ama halen beebk gelmiyordu. Ben sehir hastnesine gitmisdim ailemle gorsmek istedm izin verdiler. Kaynanam vardi beni bekleyen geldi halimi gordu daha dogrusu ne halde olduğumu gorunce hemen doktora sordu noldu bu kiza die oda bebek girmio kanala catisi cok dar dedi. Sezeryana alin ölmeye gelmis kiz dedi ama sehir hastanelerinde almiyoruz biz dedi doktor. Kaynanam cikti yanimdan iki dakika sonra bebek girdi kanala ve dogum yaptim . Esim kaynanam herkes bana ölecek gözüyle bakmis dogumdan sonra anlattilar bana ama tabi ben yarisini hatirlamiyorum alt taraftan 25 dikisim var goz damarlarim patladigi icin haken gormemde skntim var . Ama en cok beni mahveden dikisler halen skntisini cekyrm bgun 3. Gunum ve ben halen hayatta olduğuma inanamiyorum. Rabbim herkesi bir avazda kurtarsin insallah ..
Kbraemir Nurcan3838 Çok geçmiş olsun keşke başka bir hastaneye gitseydiniz Allah korumuş sizi inşallah bundan sonra çabuk iyleşirsiniz bence başka bir doktora gidin bundan sonra güzel bir tedavi verir belki çabuk toplarsınız
Cns34 Nurcan3838 geçmiş olsun Allahım işe bak sezeryana almıyoruz ne demek iyice saçmaladı bunlar canını alacaklar insanın
Prensesiminyolculugu Nurcan3838 çok çok zor bir süreç olmus gerçekten Allah’ım sizi ailenize evladınıza bağışlamış madem sezeryan yapmıyorlar ölmenizi mi beklediler ben onu anlamadım mecbur kalınca yapılması gerekmiyor mu veya vakit kaybetmeden sevk verselerdi çok korkunç… Rabbim kimseye yaşatmasın sizinde hem gözünüz aydın hem çok geçmiş olsun 🙏
Eylulmom1 Nurcan3838 Ahhh ne zor bi durum atlamışsıniz. Çok şükür kii atlamışsıniz. İnşallah tez vakitte toparlanıp eski sağlığına dönersiniz 🍀çok geçmiş olsun, ve hayırlı olsun yavruna kavuşmuşsun şükür 🙏🏻Hangi hastanede doğum yaptınız
Nurcan3838 Kbraemir ah keske ama imkanlarimiz el vermedi gitmeye ama ders oldu bana cidden o an ölümle burun buruna geldigimi hissettim ama rabbim sabrimida verdi cok sukur
Nurcan3838 Cns34 cok istedim son dakika cunku ne gucum ne dermanim kalmisdi dayanmaya ama almadilar . Olsen gitsen bile bazilarinin hic umrunda bile olmuyor inanki . O yüzden gideceğin hastaneyide doktoruda iyi secmen lazimmis
Cns34 Nurcan3838 hayır çocuk kanala girse zaten doğum iki dakikalık bi süreç. 10cm olduktan sonra 3dk da doğurdum ben. Gerisi dikiş vs senin bebeğin temizlenmesi derken yarım saate doğumhaneden çıktım. Zaten o açıklıkla çoktan doğurmanız laZım çocuk kanalda olsaydı. Yazık sizi çok zorlamışlar üzüldüm sanarsın ki 40 sene öncesindeyiz
Nurcan3838 Prensesiminyolculugu yok illaki normal dogum yaptiriyorlar zaten bib10 dakika kadar daha dursaydim eminim hayatta deyildim suan . Telefonu sokmak yasakdi iceri kaynanam geldiginde helallik almisim hastane yonetimine kdara sikeytte bulunmus esim . Ama isde olan oldukdan sonra yapsna ne yapmasan ne . Keske daha guzel olsaydi ama cok sukur bunada
Baharrr90 Prensesiminyolculugu devlet hastanelerine güven olmuyor demekki doktor kararıyla sezeryana alinabiliyo olması lazım canımızın hiç bı kıymeti yok demekki özel olcak illaki demekki
Prensesiminyolculugu Nurcan3838 eşiniz hastaneyi başlarına yıksa yeridir çok üzüldüm gerçekten sizin için
Prensesiminyolculugu Baharrr90 eşim arada diyodu herşey normal gidiyor bir sıkıntı yok devlette doğumu yaptıralım muayene için özele gidelim diye asla kabul etmiyordum bu saatten sonra hiç güvenim kalmadı insan canı ne ki onlar için alışmışlar
Nurcan3838 Cns34 inan nasil bir dogum yasadim herkes hayretler icinde catim cok darmis cocuk gecemedi kaldi orda ona ragmen o kadar alttan bakmalarina ragmen demediler dar normal olmaz vs vs canli canli ölümü yaasattilar bana
bastille kadınların nasıl doğurması, kaç tane doğurması gerektiğine bile hadsizce karışan bir zihniyetin sonucu bu size yaşatılanlar çok yazık. geçmiş olsun, allah sevdiklerinize bağışlamış❤️
19ida19 Devlet hastaneleri sezaryan yapıyor demi normal dogum istıyorum ama aksılık olursa sezaryan olursa yapmıyoruz demezler
Nurcan3838 Es-em02 en az girmeden 20 kere baktilar alttan samimi soyluyorum geldiler gittiler baktilar yinede demediler