Nilayan Etlik Zübeyde hanım berbat çocuğun kalp atışlarını duyamadım dinletmediler gataya giden var nasıl ilgeniyolar
Ceylantasli Nilayan etlik Zübeyde hanım çok berbat tabi bana göre ama gata çok temiz ben hep aciline gittim acildeki kadın doğumda denk gelen doktorlar çok anlayışlılar. Şehir Hastanesi’ne devam ediyorum ama gata ya geçiş yapmayı düşünüyorum ☺️