Günaydin kizlar dört gündür sabahlari asiri bir bulantim ve istifra etme ihtiyacim oluyor. Ise giderken arabada kendimi tuttum hafta ici ama bugün evdeyim dayanamadim kustum. Ac karna oldugu icin sanirim sap sari sivi cikti.
5-8 haftalar arasindada bulantilarim oluyordu ama bu denli degildi. Folik asit ve demir ilaci kullaniyorum acaba onlarmi etkiliyor diye düsündüm demiri gerci iki aydir kullaniyorum ama folik asitin bir haftadir 2 numarasina gectim.
Bir hafta sonra randevum var ama aklima kötü kötü seyler geliyor acaba bebegimin kalbi durduda farkedilmedigi icin zehirlenmemi yasiyorum gibi gibi.. 😞 tabiki burdan kimse ne oldugunu bilemez ama belki aynisini yasayan olmustur diye sormak istedim