Mlk_93 Sevtugm merhaba, bende polip var miyom benzeri birsey bende de kanama çok oldu ama sorun olmamıştı. 37 hafta bitmek üzere su an aldırmadım da. Bi tanıdığım da da miyom vardı onunda sorun olmadı diye biliyorum doğum da yaptı
Gunes_84 Sevtugm benimde 7 cm miyomum var ilk hamile kaldığımda kahve rengi akıntım vardı progestan kullandım 4. Ay bıraktırdı doktorum. Şuan 36+3 haftalığım çok şükür bir sorunum yok
EceZ Sevtugm bende var . 7 cm ile başladık 27. Haftamdayım 10.5 cm olmş . 3-4 hafta önce miyom dejenerasyonu yaşadım. Feciiii bir ağrıydı tam 1 hafta sürdü. Şu an bişey yok çok şükür 🙏🏻 Günde 2 kez progestan kullanıyorum.
BMelek Mlk_93 polip kanama yaptimi hamileliginiz boyunca? Birde neredeydi biliyor musunuz polip in yerini
Mlk_93 Sevtugm Hafta da ilk başladı 19 20 de simsiyah ve yoğun şekilde gelmişti korktum bebeğe birsey oldu diye fakat Allah’a şükür hiç birsey olmadı. Ara ara hep oldu kanamam 34. Haftaya kadar her kanama olduğunda doktora kontrole gittim
Sevtugm Gunes_84 suan miyom kac santim. Benim de bebeğime yakın biraz sanırım şuan 16 haftaya girecem
Sesame21 Gunes_84 iyi ki yazdınız bu yorumu. 9 cm miyomum var. Leke ve kanamalarım ara ara devam ediyor. Moral verdiniz bana 🙏🏽
Sevtugm EceZ bende miyim dejenerasyon yaşadım kanama yaptı. Hastanedeyim. Siz kacinci haftanizda yaşadınız. Miyom dejenere olması ilerisi için ne yapar lütfen bilginiz varsa yazin
Aysenurse1 Sevtugm miyomum var 38 haftalık hamileyim🌸 7.aya kadar progestan kullandım önlem amaçlı, kanamam hiç olmadı, sadece 6.haftada kahverengi lekelenme olmuştu, ilk gebeliğim en başındayken düşükle sonuçlandığı için tedbirli gitmek istedik.
Gunes_84 Sevtugm şuan 7 cm canım 36+3 haftalığım. Ama doktor bir problem görmedi hatta Allah nasip ederse normal doğum bekliyoruz 🙏🏼 Sezaryen yapıp miyomu da alabilirim ama aşırı kanaman olur doğumdan sonra dedi. O yüzden önermedi.
EceZ Sevtugm 23-24. Haftalarımdı sanırım . Kanamam olmadı ama o ağrıyı birdaha yaşamak istemem . Doktorum istersen hastaneye yatışnı yspalm demişti istememiştim evde geçirdim. Dejenerasyon olunca tekrarlayabilir dedi perinatoloji doktorum detaylı ultrsson yaparken. Kendi doktorum da takip edicez dedi sana sıkntı yaratmıyosa iyi gidiyoruz dedi. Sezeryanda alınabilinirse alıncak alınmazsa ilerde sıkıntı yaşarsam ameliyat olmam gerekiyor ama doğumdan sonra eski haline dönüyormuş. Küçülüyormuş. Şu an için günde 2 progestanla çok iyiyim 🙏🏻
Huzurmelegim_28 Sevtugm bende de 2tane miyom şuana kadar bi sorun yaşamadım şükür 35haftamız başladıı
EceZ Sevtugm evet rahme yakın. Tam yerini unuttum ama bebek bi kere ultrasonda kafasını dayamştı miyoma 🙈