Zeliha272727 Kizlar ben 26 haftalik hamileyim deli gibi buz yiyorum bunun bebege zarari varmi qcaba benim gibi olan annelerimiz varmi
Meralrabiamhmt Zeliha272727 canım hamılelıkte buz yemek dogumdan sonra sütü etkilıyomus dıye bılıyorum yanı sana zararlı
Mom567 Zeliha272727 off sorma Demir eksikliğim var o yüzden olıyormuş ilaca başladım daha yeni. Kalıbına koyup dakikada hepsini yiyorum annem zorla alıyor elimden 35 haftaya giricem
Mooommyy1 Zeliha272727 bende yiyordum 23+4 deyken deli gibi buz istiyod canim doktora soyledim oda demir ilacia bir hafta sonra canim istemdi artik hic umrumda olmuyor 31+3 olduk 😌
MommySharkdutdutdutut Meralrabiamhmt yanlış bilgi vermeyin 😊 sadece boğazlara zararlı. Zeliha272727 eger bogazinizda bir sknti olmuyorsa gönül rahatlığıyla yiyin ama herseyin de fazlasi zarardır 😊 Birde demir eksikliğiniz olabilir 😊
Borulce Meralrabiamhmt Allaa allaaaa hangi kocakarıdan duydun bunu 😅 güzel ülkeöin güzel kadınları araştırın okuyun bilgilenın yahuuuuu
Zeliha272727 Mom567 aynen bende senin gibiyim esim buz kabini sakliyo bu sefer demir bardak koyuyorum yemek icin kendimi tutamiyorum
ebru23 Zeliha272727 annede enfeksiyona sebep oluyormus bebegede gecip bebegide etkiliyormus doktorumdan duydum ben yemeyi biraktim canim
Zeliha272727 ebru23 canim bende enfeksiyon basladi akintim fazlalasti rahimimde agrida var doktora gitmedim daha