leyla_ok Prenses21 37 ve sonrası normal kabul edilir.Fakat belli nedenlerle doğum gerçekleşirse sıkıntı olmaz.🙏🏻Bebiş büyük belki küveze girer oda kısa süreli 🌺
dlnyny Prenses21 doktor bilgi veriyor bebeğe göre benim erken doğum riskim vardı 36.haftalık olduğumuz gün doktorum artık seni başka hastaneye yollamam bebeğinin gelişimi güzel doğsada küveze girmez sıkıntı yok demişti
Prenses21 Busradonmezus kendimde kolestazi hastaligindan supheleniyorum oyuzden sordum doktor dogum derse diye birde normal istiyodum ben suan gdemiyorum hastaneye covidli oldum icin
Mervehtp81 leyla_ok 34 haftalık kuzenim doğdu küvete girmedi muhtemelen 36 haftalık bi sıkıntı olmas diye dusunuyorum
dlnyny Prenses21 erken doğum riskiniz mi vardı? Genelde 36haftalık doğumlarda bir sıkıntı olmuyor ciğer gelişimi neredeyse tamamlanmış oluyor
Esra_42gunindi Ben 36+3te doğum yaptım gebelik zehirlenmesi geçiyordum bebeğimi küveze alırlar diye düşünüyordum ama çok şükür almadılar biraz kilo alımı skıntılı sadece iki haftada hiç kilo alamadı
Canananannan Prenses21 36+6 da doğum yapmıştım ilk hamilelik ti 3 kilo doğmuştu küveze almadılar sağlıklıydı paşam ♥