2areninannesi Arkadaslar şeker yükleme sonrası şekeri çıkıp evde şeker takibi yaptıgınızda aclık tokluk sonuclarınız nasıl? Bir de diyet yapıyor musunuz?
fenci_anne 2areninannesi açlık 95 i geçmemeli , tokluk 140ı geçmemeli doktorum öyle söyledi , diyet yapıyorum bende insülün kullanıyorum, ama gebelikten önce de şekerim vardı benim
Zeyyyn 2areninannesi 10 günlük bir takip yaptım benim çok yüksek çıkmadı açlık 90 altında geldi tokluk 120 altı geldi o yüzden sürekli kontrol yaomıcam kaçırdığım zaman yap dedi diyete devam 3 ayım kaldı sonuna kadar dikkatli gidicez bakalım
2areninannesi Zeyyyn benım aclık 95 altı gelıyor fakat aman aman aclık dusmedı. Tokluk dusukte. Diyet lıstenız nasıl pekı
Asel4220 2areninannesi 2. Günüm takipte benim de yorumları merak ediyorum siz neler yiyorsunuz öğünlerde ne kadar yiyorsunuz
Zeyyyn 2areninannesi sabah zeytin peynır salatalık yumurta 1 dilim tam bugday ekmek ara öğün meyve artı süt yada yogurt öğlen sebze yada et akşam la değiştrym onu 1 dilim ekmek ara öğün yine aynı şekilde bazı kişilerde insulin direnç gösteriyor maden suyu içmeye çalışın şekeri düşüruyor
2areninannesi Asel4220 sabah kahvaltısı 1 yumurta peynir zeytin tam buğday ekmegı domates salatalık ara oğlunlerde sut ya da yogurt yanına meyve kayısı elma gibi. Ana öğünde de normal yemek yanına salata bir dilim ekmek. Sizin suan aclık tokluk kac cıktı