Kizlaar, ben 14+4′ken cinsiyeti ogrenmek icin doktora gitmistim, ve hamilelik boyunca hep erkek hissettim, Cunku ne bulanti ne de kusma gibi baska zorluklar var. (Cok sukur)
doktor kiz olacagini dediginde asiri sevinmistim, Ama sonradan Kafam cok karismaya basladi, Nasil kiz olabiliyor diye falan. Biliyorum cok Degisik bir dusunce, Ama gidip dukkanlardan kiz elbiseleri bile almaya korkuyom, ya erkek cikarsa diye 🤯 bide bu gunlerde instagramimda hep yanlis cinsiyet tespiti olan Videolar cikiyor karsima..
sizce ne yapmaliyim kizlaar ❤️