Merveedoo Kızlar 21. Haftaya girdim doktorum folik asiti multivitamini dviti hala kullandırıyor ve Demir’i . Bir çok arkadaşım 12. Ya da 15. Haftadan sonra bıraktı doktoru bırak dediği için ama benim doktor kullan diyor. Siz kullanıyor musunuz?
Busradonmezus Merveedoo biz de bıraktik 12de folik asit. Onun yerine decavit D3 ve demir hapına başladık
zehranurr Merveedoo folik asiti bıraktırması lazım ama Demir ve diğer vitaminlere devam ettiriyorlar çoğunlukla
Merveedoo Nilduru yok aslında defalarca sordum yok iç diyor daha iyi olur diyor 🤷♀️ Ben de doktoruma güvendiğim için devam ediyorum ama benim gibi olan var mı diye de merak ettim
Avokado Benim de kullandığım multivitamin ve demir ilacının içinde de folik asit var. 29.haftadayım. Hatta bana fazla geldiği için içim çok rahat içemiyorum. Doktoruma sordum bu dönem için fazla değil mi folik asit diye bi zararı yok dedi 🤷🏻♀️
Merveedoo Avokado ben de sadece benim doktor sanıyordum bir acaba diyordum arada 🤷♀️ İçiyorum valla her gün zararı olmaz diye 🙏
Fiknet Merveedoo multivitamin başlamıştı ilk günden doktorum doğuma kadar da kullanılacak dedi ekstra folik asit vermedi içeriğinde bulunduğundan dolayı onun dışında Demir ilacı D vitamini ve magnezyum kullanacağım bebiş gelene kadar 35 haftalığız şimdilik sıkıntı yok. Doktorum covit dönemi olduğu için sağlık bakanlıpının multivitaminleri hamileliğin sonuna kadar kullanılması talimatını verdiğini her ihtimale karşı demişti ondan bıraktırmamış olabilir doktorunuz