Tudibktsy fatmaziya bende beklemede kalayım devlette hiçbir şekilde randevu yok 22 haftadayim ozellerde çok pahalı
Happyturuncu fatmaziya hamilelikte yapılmadı gereken belki en önemli şey olduğunu düşünüyorum ve yaptırdım
Esinim fatmaziya devlet de yaptırdım basta şüphem vardı herkes kötüledi sansıma randuv düştü hemen ve iyi doktoru denk geldim 40 dkk incelendi ve de cok memnun kaldım normelde siyah beyaz veriyorlar ama bebegimin yüzünü renkli olarak fotosunu cekmesine izin verdiler
Esinim Kızlar saat 15 :50 182 arayın saat 4 de yeni randuv açıyorlar doluyor hemen iki kere aramamla düştü hemen ben İstanbul zeynep kamil hastanesinde yaptırdım