Merhaba kızlar doğum biliyorsunuz 36.37. Haftadan sonra normal olacaksa beklenen bir durum ben de nasıl olursa olsun ama normal olursa kolaylaştıracak hareket yiyecek vs önerilerinizi almaya geldim 36.dan sonra uygulamaya başlicam inşallah 40. Haftaya kadar beklemem cunku karnımın kaşıntısı sıcak vs beni mahvetti artık prensesime hayırlısıyla kavuşmak istiyorum. Sizden önerileri bekliyorum…