Neslihanbew benim ilk gebeliğim ama bende tuhaf şeyler hissediyorum sanki elini uzatsa çıkacak kadar aşağıda usg de kafası hiç gözükmüyordu zaten,düzensiz sancılarımda var ama açılmam yok.Dua ederim sizin için,sizde bana dua edin lütfen.Erken doğsa bile sağlıkla alalım kucağımıza küvöze girmeden bebişleri,benimde erkek bu arada.