Arkadaşlar ben daha yeni hamileyim 7 haftalığım ama aklıma takılan bir soru var . Ben de bel fıtığı var ve ileri seviye hamile olmadan önce beni zorlayan bir fıtıktı ama hamile olduktan sonra beni o kadar zorlamıyor doktoruma danıştım o bana sezaryen olabileceğimi söyledi normal doğum yapamazmışım fıtık patlar dedi. Sizlere soruyorum ben sezaryenden çok korkuyorum ve hep hayalim normal doğumdu benim hiç şansım yok mu normal doğum
için ne yapmam gerekiyor bilmiyorum 🤷♀️