oyku27 onhaziran ah cnm bnm işte durum bunlar. Bana da süpriz oldu bu bebek kızım 2 yaşında diye diyordum 3-3.5 yaşında yaparım 2.yi rahat ederim falan anammm çok yoruluyorum şimdiiiii.
oyku27 onhaziran ah kuzummmm sağlıklı sıhhatli al kucağına İnş cnm bnm valla Bn bitiğim hele 2 yaş sendromunda kzım var müthiş yakında 2. Olursa bir pediartye mi gitsem 😓
Elif0712 oyku27 genel durumu iyi ates vs yoksa eczaneden maflor ishal kesici al sulandir siringayga icir tadi cok kotu zor kullanman gerek
Beste16 oyku27 Evet doğmada halledilse iyi ama olmuyor işte 🤷🏻♀️ Benim olmucak belli doğuma az kaldı ben ağırlaştım uğraşamam birde çevre baskısı var sinir oluyorum 👿
Hafizeplt oyku27 ilk aylar öyle oluyo canım halsizlik moralsizlik depresyon stayla haller😅 bir aya kendine gelirsin 🧿