4 Temmuz gece 04.10 da kasıklarıma bıçak saplanır gibi bir ağrı ile gözümü açtım bir lavaboya gideyim dedim ayağa kalkar kalkmaz ılık bir şeyler boşaldı bacaklarımdan.Suyum gelmişti ve anında anlamıştım zira ben 40+5 teydim ve artık cidden doğuramayacm heralde diye düşünüyordum 🙈🙈 koşa koşa duşa attım kendimi hemen ılık bir duş aldım depend bezlerden giydim ve hazırlanmaya başladım çünkü doktorum suyun gelirse hemen beni arayayım hastaneye gelmelisin demişti.Bunları yaparken asla eşimi uyandırmadım hazırlandım son eksikleri ayarladım saçlarımı falan bile yaptım 😀 Eşimi uyandırdım ve hastaneye geçtik. vardığımızda saat 7 ye geliyordu ebe muayene etti 2 cm açıklık var suyun gelmiş yatışını yapıyoruz dedi.Başladım hastane koridorunda yürümeye ,pilates topunda egzersizlere ama sancım yok 🤦🏻♀️Bu arada ebelerde nöbet değişikliği oldu ve yeni gelen ebe ne 2 cm i 1 cm açılma bile diyemem dedi (o an resmen hayal kırıklığı yaşadım) Neyse Saat 9 buçuk oldu doktorum ebeyi aradı ve suni sancıyla başlamamız gerektiğini söyledi.10 gibi suni sancı etkisini göstermeye başladı ve ben sancı sürecimi 3 saat 50 dakika suni sancı çektim her 2 dakikada bir 45 saniye kadar. Sancılarımı çok iyi yönettim asla yatmadım bağırmadım ağlamadım ya pilates topundaydım ya da yürüyordum ama en iyisi yürüyüş yaparken sancı geldiği an sedye demirini sıkıp o esnada derin nefesler alıp annem ve eşimin belime masaj yapmasıydı.12.50 de ebe muayene etti ve 4 5 cm dedi ben devam ettim yürüyüşe derin nefeslere (aileme diyorum ki olamaz bu kadar sancı ile 4 5 cm olamaz nasıl geçecek akşama doğuramam ben bu gidişle) 13.50 oldu saat ve benim büyük tuvalet ihtiyacım geldi yere çömeldim tuvaletim var dedim ablam kesin doğum başladı dedi yok olmaz daha saat erken ne çabuk açıldı dedim gör bak başladı dedi neyse bekleyeyim diğer sancıyı belki ben psikolojikmen öyle hissediyorumdur dedim 🙈😀 diğer sancıda yine aynı hiss bu kez ebeyi çağırdık ebe gel bakayım dedi baktı tam açılma hadi doğuma gidiyoruz üzerini hiç giyme dedi olamaz diyorum 1 saatte 5 cm birden olmaz şaka yapıyorsun diyorum ne şakası hadii doğuma doktoru arıyorum dedi ☺️ O anki heyecanım korkum sevincim hepsi birbirine karıştı. İşte benim asıl zorlandığım yer ıkınmalar oldu pelvik kemiğim basıkmış ve kendi sancım olmadığı için sancı süresi bebeğin başının o kemiği geçmesini engelliyordu doktorum babayı içeri alalım destek olsun dedi eşim doğuma girdi iyi ki girmiş hem bana destek oldu hem de kızının ilk dünyaya gelişini gördü.Doktorum hadi bu saatten sonra sezaryene gitme diye diye doğurttu beni tam 45 dakika doğumhanede kaldım dikişlerle birlikte doktorum epizyo atmadı yırtılma oldu malesef kaç dikiş olduğunu söylemedi ama biraz fazla dedi🙈Pozitif bir doğum hikayesi diyemem ama ben sancı sürecini iyi yönettiğimi düşünüyorum dayanılmayacak bir ağrı değil güzel anneler karşılamayı bilin yeterli sonucunda mucize bir miniğe kavuşuyorsunuz. Bugün tamm bir hafta oldu yanımda melekler gibi yatıyor .Kokusu dünyalara bedel Allah bekleyenlere kolay doğumlar nasip etsin Allah kimseyi o dar kapıda bırakmasın.Kızımla sizi öperiz.🥰♥️